وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

سال به سال ، کریستیانو انواع عناوین فردی را از آن خود می کند . کفش طلا ، ال پی چی و ... اما نگاهی به لیست بازیکنان جهان از نظر دستمزد ، نشان می دهد که او در جمع سه تای برتر نیست . در حقیقت برای پیدا کردن او باید خیلی پائین رفت . این می تواند یکی از دلایل خشم ستاره پرتغالی باشد چرا که او اعتقاد دارد که اگر او بهترین بازیکن جهان است ، باید از نظر مالی هم به او احترام گذاشته شود . 

اتوئو پردرآمد ترین
لیست بازیکنان پر در آمد استثنائاتی هم دارد . مواردی نظیر اتوئو در آنژی و دروگبا در شانگهای . اما بازیکنان حاضر در اوپا هم دستمزدهایی بیش از رونالدو می گیرند . مثلا ایبراهیموویچ ، رونی و مسی . این باعث می شود که ستاره پرتغالی از نظر مالی حس کند که به او بهای لازم داده نمی شود .
در صدر لیست ، ساموئل اتوئو قرار دارد . وی اینتر را ترک کرد تا به کوه طلای سلیمان کریموف در آنژی روسیه پناه ببرد . او سالی بیست میلیون یورو دستمزد می گیرد و در صدر لیست قرار دارد . رقمی که طبیعتا در شرایط فعلی توسط هیچ کسی در دنیا قابل جایگزینی نیست .

ایبرا و رونی در سه تای برتر
پس از اتوئو ، در رده بعدی ایبراهیموویچ است . بازیکن سوئدی که در سال 2009 با اتوئو معاوضه شد ، به پروژه نجومی پی اس جی ملحق شده است . پولهای شیخ ناصر الخلیفی نقش مهمی در پیوستن ایبرا به فوتبال روسیه داشت . زلاتان در کنار ستارگانی نظیر تیاگو و پاستوره ، همچون خورشید در پروژه آنجلوتی است . بازیکن سابق آژاکس ، یووه ، اینتر ، بارسلونا و میلان سالانه 14.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد تا در نزدیکی برج ایفل بازی کند .
نفر بعدی در جمع سه تای برتر ، دوست سابق کریستیانوست : وین رونی . پسر بد اخلاق فوتبال انگلیس ، پس از آن که سال گذشته بد اخلاقی کرد و گفت که می خواهد برود ، دستمزدش افزایش پیدا کرد و قراردادی با ارزش سالانه 13.8 میلیون یورو با شیاطین سرخ امضا کرد .

کریستیانو ، دهم
برای پیدا کردن کریستیانو همچنان باید پائین رفت. یحیی توره با خرج نجومی شیخ سیتی بالاتر از اوست . ستاره ساحل عاجی سالانه 13 میلیون یورو دستمزد می گیرد . دستمزد آگوئرو هم سالانه 12.5 میلیون یوروست .
دروگبا با 12 و کونکا با 10.6 میلیون یورو در رده های ششم و هشتم لیست پر در آمد ها هستند . آنها در چین توپ می زنند که به خاطر پول راهی خاور دور شدند .
توری نیز سالانه 10.8 میلیون یورو دستمزد می گیرد و مسی نیز با دستمزد 10.5 میلیون بالاتر از رونالدوست .


**نگاهی به برخی نفرات لیست پر در آمد ها :
اتوئو ، 20 میلیون :
بازیکن کامرونی در سال 2011 از اینتر به آنژی پیوست تا پر در آمد ترین بازین جهان شود . او می خواست که این تیم را به چمپیونزلیگ برساند اما به لیگ اروپا رضایت دادند .

ایبراهیموویچ ، 14.5 میلیون
به همراه تیاگو از میلان به پی اس جی پیوست . شیخ تمام بن حامد الثانی با دستمزدی نجومی او را راضی کرد . رقمی که توسط دولت فرانسه " شرام آور " خوانده شد .

رونی ، 12.3 میلیون
او پر در آمد ترین بازیکن لیگ انگلیس است . دوست سابق رونالدو در منچستر ، در حال حاضر بهترین دستمزد را در لیگ جزیره می گیرد .

دروگبا ، 12 میلیون
او به طور رایگان به شانگهای شنهوا پیوست که سالی 12 میلیون سدتزمد می گیرد . البته فعلا مشکلاتی که میان سهامداران این باشگاه به وجود آمده باعث شده که احتمال لغو قراردادش وجود داشته باشد .

مسی ، 10.5 میلیون
بازیکن آرژانتینی بیشترین دستمزد را در لالگیا می گیرد . فرانس فوتبال درآمد وی را در سال 2012 با احتساب تبلیغات ، 33 میلیون یورو اعلام کرده است .

کریستیانو ، 10 میلیون
کریستیانو در سال 2010 که به رئال آمد ، تبدیل به پر در آمد ترین بازیکن جهان شد . پس از آن دستمزدش افزایش نیافت و در حال حاضر پنج بازیکن بالاتر از او هستند .

یحیی توره ، 9.1 میلیون
شیخ سیتی یعنی سلیمان الفهیم به او سالانه 2.1 میلیون یورو دستمزد می دهد اما با احتساب پاداش ها این رقم می تواند خیلی بیشتر از این باشد .

کاکا ، 9 میلیون
در سال 2009 از میلان به رئال آمد . عملکردش در رئال زیاد خوب نبود و باعث شد که رئال به خاطر دستمزدش در فروشش دچار مشکلاتی شود .

آگرو ، 8.3 میلیون
او اتلتیکو را ترک کرد تا راهی باشگاهی شود که چمپیونزلیگ را می خواهد . دستمزدش هم پیشرفت قابل توجهی داشت . او سالانه 8.3 میلیون یورو دستمزد می گیرد که نزدیک به چهار میلیون یورو پاداش نیز می تواند به آن اضافه شود .


** در منچستر در شش سال ، پنج بار دستمزدش بیشتر شد
کریستیانو بارها نشان داده که دوست دارد علنا و در مقابل دیدگان همه احساساتش را بروز دهد . او پس از حذف توسط آلمان در یورو 2008 ، اعلام کرد که او بازیکن جاه طلبی است و می خواهد به رویاهای بچگی خود برسد و در این راه از هیچ چیز دست نمی کشد . بدین ترتیب او به منچستر یونایتد فشار آورد تا اجازه رفتن به رئال مادرید را به او بدهد .
در آن تابستان توانستند حفظش کنند اما در تابستان بعدی رفت . در حقیقت او تابستان پیش از پیوستن به رئال و بعد از فینال چمپیونزلیگ مقابل بارسلونا از حضور در شیاطین سرخ ابراز ناراحتی کرده بود .
هر چند که این رفتارش را نمی توان استراتژی او برای افزایش دستمزدش در تیم فرگوسن دانست چرا که ستاره پرتغالی در شش باری که در منچستر بود ، پنج بار دستمزدش بیشتر شد اما به هر حال او نشان داده که در زمینه پول ، فرد موقعیت شناسی است . در حقیقت هر بار هم که قراردادش تمدید می شد ، تحت فشارهای رسانه ای بود که شایعات را در مورد آینده این ستاره افزایش می دادند .
در سال 2006 بحث از والنسیا بود پس از آن هم بحث هایی در مورد رئال مادرید ، بارسلونا ، اینتر ، میلان و بایرن مونیخ مطرح شد . 
کریستیانو هم خودش بارها تائید کرد که می خواهد راهی باشگاه ای بزرگ اروپا شود . زمانی که ویار میر اعلام کاندیداتوری برای ریاست رئال کرد ، قول داد که کریستیانو را به خدمت بگیرد و همین شرایط باعث شد که دستمزد این بازیکن در یونایتد افزایش قابل توجهی داشته باشد ...

** رئال ، * هشت قرارداد را در این تابستان نهایی کرد
در این تابستان قرارداد هشت بازیکن در دفتر برنابئو تمدید شد . پنج نفر از کادر فنی و سه نفر از بازیکنان . احتمالا هیگوائین هم نهمین افزایش دستمزد را در سه ماه اخیر خواهد داشت . همه چیز با بازیکن آرژآنتینی برای توافق ، قطعی شده و فقط اعلام رسمی باقی مانده است .
درست پس از اتمام لالیگا ، مورینیو قراردادش را تمدید کرد . وی و کادر فنیش تا 2014 قرارداد داشتند اما پس از پایان فصل تصمیم گرفتند که آن را تا 2016 تمدید کنند . در قرارداد جدید ، دستمزد دستیارهای مورینیو افزایش پیدا کرد .
پس از تمدید قرارداد راموس و په په در سال 2011 ، مورینیو اعتقاد داشت که حفظ آربلوا و آلبیول هم ضروری است . هیچ کدام از آنها مشکل خاصی نداشتند و خیلی زود قراردادشان تمدید شد . پس از آن نوبت دی ماریا بود . بازیکن آرژانتینی سال گذشته نسبت به دستمزدش گلایه داشت . دستمزد اولیه او زیاد بالا تعیین نشده بود و رئال مادرید پس از سال خوب دی ماریا ، برای ادای احترام به او دستمزدش را تمدید کرد . هیگوائین هم قرار است که به زودی پس از کریستیانو ، کاکا و کاسیاس در کنار راموس و ژابی آلونسو ، سومین دستمزد را در تیم داشته باشد .
باشگاه در حال حاضر در حال بررسی تمدید قراردادهای ژابی و کریستیانوست . برنامه این بود که پیش از اتمام سال 2012 این قضیه حل شود اما ستاره پرتغالی با حرفهایش در روز یکشنبه علنا نارضایتی خود را بروز داد . او مستقیما از پول صحبت نکرد اما گفت که شنبه رو در رو با فلورنتینو صحبت کرده است . او بیشترین دستمزد را در تیم می گیرد اما در عرصه جهانی هنوز با بقیه فاصله دارد . او در شش سال ، پنج بار دستمزدش بیشتر شده اما در رئال در سه سال ، هیچ اتفاقی نیافتاده است .


** مشکلات مالیاتی برای تمدید قرارداد
شاید فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز فکرش را هم نمی کردند که درست یک روز پس از صحبت حضوری با کریستیانو ، ستاره پرتغالی این گونه جو تیم را متشنج کند .
او به فلورنتینو ، مورینیو و خوره مندس گفته که یکی از دلایل ناراحتیش مربوط به مسائل دستمزدش است . رئال مادرید هنوز به طور جدی تصمیم به تمدید قرارداد وی نگرفته و این مشکلاتی را پدید آورده است .
کریستیانو تا 2015 با رئال مادرید قرارداد دارد و دستمزدش سالانه 10 میلیون یورو به علاوه مالیات است . عملکردش در رئال فوق العاده بوده و رئال مادرید هم مشکلی با افزایش دستمزدش ندارد .
اما یکی از مشکلات مربوط به لغو "قانون بکام " است . قانونی که باعث می شد بازیکنان خارجی که برای کمتر از 10 سال در اسپانیا زندگیکرده اند و بالای 120 هزار یورو در سال دستمزد می گیرند ، مالیات 23 درصد بدهند . این قانون در پی انتقال بکام در سال 2003 به رئال گذاشته شده بود .
با این قانون ، رئال مادرید توانست که ستارگانی نظیر کریستیانو و کاکا را آسان بخرد . یعنی رئال مادرید با احتساب مالیات ، در حال حاضر سالی 15.5 میلیون یورو برای کریستیانو خرج می کند . اما حالا که این قانون برداشته شده اگر رئال بخواهد سالانه 15 میلیون یورو به کریستیانو بدهد ، باید نزدیک به 31 میلیون با احتساب مالیات خرج کند که رقم قابل توجهی است .
در حقیقت رئال هر زمان که قرارداد کریسیتانو را تمدید کند ، باید دستمزد دو برابر به او بدهد که این باعث شده مسئولان اقتصادی باشگاه کمی در این باره تامل کنند .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 164
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 391
بازدید ماه : 384
بازدید کل : 133476
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1